Ne, nebojte se, není to sprosté slovo. Podobně jako spoustu jiných věcí i toto se k nám dostalo ze zahraničí. O čem to je? Cílem home stagingu je udělat prodávanou nemovitost atraktivnější pro kupující. Jistě mi dáte za pravdu, že při prodeji čehokoliv na prezentaci záleží. Obchodní řetězce tráví hodiny tím, jak nejlépe vyprezentovat prodávané zboží. Hrají si se světlem, barvami, hudbou, rozmístěním produktů, vůní. Jinými slovy, útočí na všechny vaše smysly za účelem prodat co nejvíce zboží.

A jak je to u nemovitostí? Není to jen o utření prachu. Home staging může mít několik úrovní. Od uschování několika málo zbytečností z komody a dozdobení polštáři a květinami až po vymalování nemovitosti, výměny nábytku, látek, barevných kombinací nebo dokonce případných renovací. Chcete vědět více? Zeptejte se mě. Jsem tu pro vás.