Moje služby nejsou o rychlém nafocení nemovitosti mobilem a bezhlavém inzerování na realitních serverech s následným využitím starých kupních smluv z jiných zakázek. Já využívám moderních postupů pro rychlý prodej nemovitostí za co nejvyšší možnou cenu. Spolu se mnou se o mé klienty stará celý tým lidí. Od profesionálního fotografa a kameramana, advokáta se zaměřením na realitní právo, finančního poradce, asistentky, odhadce nemovitostí, geodeta, projektanta, statika, specialisty na štítky energetické náročnosti budov, odborníka na dotace při rekonstrukcích, až po partu pomocníků na vyklízení nemovitostí. Pro představu uvádím některé z činností, které mi pomáhají prodávat nemovitosti klientů i o několik set tisíc dráž, než zvládne běžný samoprodejce.

 

Profesionální fotografie

Profesionální fotografie nemovitosti už dnes nejsou žádný nedostupný luxus, ale stávají se naprostým standardem. Kvalitní nafocení nemovitosti je základem úspěšného prosazení mezi konkurenčními nabídkami. Fotografie je první věcí, která upoutá zájemcovu pozornost, a proto si na ní musíte dát velmi záležet. Rozhoduje o tom, zda si zájemce přečte bližší informace k dané nemovitosti nebo ji přehlídne a pokračuje dál. Jinými slovy, první dojem je nejdůležitější. Upoutat pozornost, vzbudit emoce, to je oč tu běží. Rychlá fotka z mobilu zachycující neupravenou nemovitost zpravidla nikoho neohromí.

 

Videoprohlídky

Zvýhodněte svojí nabídku v široké nabídce nemovitostí. Doby, kdy pro rychlý prodej nemovitosti, stačil jen krátký text, už jsou nenávratně pryč. Dnes je inzerce bez kvalitních fotografií odsouzena k neúspěchu. I přes to, že má prezentace prodávané nemovitosti kvalitní fotografie, nemusí mít vyhráno. V záplavě obrovského množství podobných inzerátů ten Váš jednoduše nemusí zaujmout. Co s tím? Kvalitně natočená videoprohlídka přiláká velké množství lidí.

Více než 85% zájemců hledá nemovitost ke koupi na internetu. Jak je známo, tak se lidé na internetu rádi baví. Nejsilnějšími médii jsou v tomto případě Facebook a Youtube. Nejčastěji je sdíleno právě video. Video je nejsilnější forma na internetu v porovnání s textem a fotografií. Video totiž ovlivňuje 2 smyslové orgány najednou (zrak a sluch). Čím více smyslů dokážeme ovlivnit, tím lépe dokážeme zapůsobit na potencionální zákazníky.
  
Využívám této vlastnosti videa a začleňuji ho do svých způsobů propagace. Video je daleko realističtější a ve spojení s hudbou dokáže vyvolávat emoce, které významně ovlivňují nákupní rozhodování. Text nebo obrázky jen těžko vyvolají podobné pocity.

Další výhodou videoprohlídek nemovitostí je, že šetří čas i náklady vynaložené na klasické prohlídky. Videoprohlídka vyfiltruje jen vážné zájemce, kterým dává reálnější možnost prohlídky nemovitosti před osobní návštěvou. Videoprohlídku ovšem nelze brát jako náhradu makléře. Je to jen jeho pomocník, který mu pomáhá vybrat pouze vážné zájemce, kterým potom může věnovat více času. Bonusem pro prodávajícího je výrazně snížený počet cizích lidí, kteří projdou jeho nemovitostí.

 

Home staging

Ne, nebojte se, není to sprosté slovo. Podobně jako spoustu jiných věcí i toto se k nám dostalo ze zahraničí. O čem to je? Cílem home stagingu je udělat prodávanou nemovitost atraktivnější pro kupující. Jistě mi dáte za pravdu, že při prodeji čehokoliv na prezentaci záleží. Obchodní řetězce tráví hodiny tím, jak nejlépe vyprezentovat prodávané zboží. Hrají si se světlem, barvami, hudbou, rozmístěním produktů, vůní. Jinými slovy, útočí na všechny vaše smysly za účelem prodat co nejvíce zboží.

A jak je to u nemovitostí? Není to jen o utření prachu. Home staging může mít několik úrovní. Od uschování několika málo zbytečností z komody a dozdobení polštáři a květinami až po vymalování nemovitosti, výměny nábytku, látek, barevných kombinací nebo dokonce případných renovací. Chcete vědět více? Zeptejte se mě. Jsem tu pro vás.

 

Stránka nemovitosti

Co je myšleno pod tímto pojmem? Jedná se o internetovou stránku, která obsahuje pouze jednu konkrétní nabízenou nemovitost a má zpravidla jedinečnou webovou adresu, která charakterizuje nabízenou nemovitost. V současné době vytvářím ke všem mnou nabízených nemovitostí tuto stránku. Sám jsem se přesvědčil o vysoké efektivitě tohoto způsobu propagace prodávaných nemovitostí.

 Hlavní přínosy:

  • nemovitost můžete prodat rychleji a za více peněz,
  • při zobrazení není zájemcova pozornost odváděna na stovky jiných nemovitostí ale pouze na tu jednu konkrétní Vaší nemovitost,
  • na stránce je často více informací, než umožňují klasické inzertní servery,
  • stránka se jednoduše propaguje na sociálních sítích,
  • na stránku se jednoduše vytváří online propagace.

Pro představu uvádím odkaz na stránku nemovitosti: www.dumvziline.cz

Nechte Vaši nemovitost vystoupit z davu.